RSS
A A A
SmodBIP

Regulamin organizacyjny i RODO

Regulamin Organizacyjny

userfiles/file/Regulamin%20Organizacyjny%201.pdf

Klauzula informacyjna

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Elbląska Orkiestra Kameralna w Elblągu przy ul. Stary Rynek 25, 82-300 Elbląg, REGON: 280245799 zwana dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

2) Z Inspektorem Ochrony Danych u Administratora można skontaktować się poprzez  e-mail: iod@eok.elblag.eu
3) Posiada Pani/Pan prawo do:
• Żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych
• Wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych
• Wniesienia skargi do organu nadzorczego
• Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych
4) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Elbląskiej Orkiestry Kameralnej w Elblągu


Elbląska Orkiestra Kameralna w Elblągu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony BIP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej BIP: http://eok.civ.pl/bip


• Data publikacji strony internetowej: 2012-06-22
• Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2019-07-05


Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest niezgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
• część plików nie jest dostępnych cyfrowo
• brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów
• dokumenty nietekstowe mogą nie posiadać tekstu alternatywnego
Wyłączenia
• brak
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
• Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-23
• Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2021-03-23
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
• Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Tomasz Czapla.
• E-mail: biuro@eok.elblag.eu
• Telefon: 518-297-534
Każdy ma prawo:
• zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
• zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
• wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
• dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
• wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
• wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
• Organ nadzorujący: Elbląska Orkiestra Kameralna
• Adres: 82-300 Elbląg ul. Stary Rynek 25
• E-mail: biuro@eok.elblag.eu
• Telefon: 55 237 47 49
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna

1. Budynek główny: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Stary Rynek 25 (Ratusz Staromiejski)
Do budynku prowadzą 2 wejścia: - wejście główne od ul. Stary Rynek oraz wejście techniczne od ul. Rzeźnickiej.
Wejście od ul. Stary Rynek jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach z bezpośrednim dostępem do windy z poziomu chodnika.
W budynku są dwie windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych oraz osób niewidomych i słabowidzących - komunikaty głosowe oraz oznaczenie przycisków na tablicy sterującej w języku Braillea.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejścia nie są zabezpieczone bramkami.
Dla osób na wózkach dostępne są wszystkie korytarze i pomieszczenia na wszystkich piętrach.
Toalety dla osób niepełnosprawnych znajdują się na poziomie -1 oraz na II piętrze.
Przed budynkiem wyznaczono 4 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych w strefie płatnego parkowania usytuowane, w bezpośrednim sąsiedztwie budynku Urzędu, w odległości ok 30m od wejścia do budynku.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Brak możliwości skorzystania z usług tłumacza migowego.



Opublikował: Karol Bidziński
Publikacja dnia: 30.03.2021
Podpisał: Karol Bidziński
Dokument z dnia: 13.12.2019
Dokument oglądany razy: 4 536